2011年3月12日星期六

Joyent ? Machine-To-Machine Intelligence (m2mi) ????? ??????????????????????M2M ???????????????????

2011 ? 2 ? 9 ??? ????????????????? ??????? ????????????????????????????????? Joyent ????? M2M????????????????????????????????? m2mi (Machine-to-Machine Intelligence Corporation) ????????????????????????? Node.js ?????? DTrace ??????????????? Joyent ? SmartDataCenter 6.0 , ????????? m2mi ??????????????????????????????Joyent ? m2mi ?????????? ???????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????? ???????????? ??????????? m2mi ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 1 ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Joyent ????? ???????? ?????????????????Joyent ? CEO ? David Young ????????? Joyent ?????? ??????????? ?????????????m2m1 ????????????????????????… Read more ›

pc repair software free spyware pc repair services

没有评论:

发表评论